Mam cudowną Mamę=)


Zdjęcie autorskie Anna Sukiennik

Bedę się chwalić, bo jest i czym =) a dokładnie kim.

Należę do tej grupy szczęściarzy, którzy mogą z czystym sumieniem powiedzieć "moją najwspanialszą przyjaciółką jest moja Mama" albo "mam najwspanialszą Mamę na świecie". 

Moja Mama jest wspaniała.Moja Mama jest wyjątkowa. Moja Mama nieustannie mnie zaskakuje... przez 25 lat nigdy nie widziałam mojej Mamy z książką w rękach. Praca, dzieci ( w tym ja;)), pomoc dziadkom na wsi, opiekowanie się rodzicami i teściową. Na dobrą sprawę to ja nigdy nie widziałam aby moja Mama tak naprawdę odpoczywała.

Do rzeczy moja Mama, która przez 25 lat prawdopodobnie nie przeczytała ani jednej książki, w tym roku przeczytała ich ponad 30 (dokładnie 34). Dla jedynych to niewiele, ale dla mnie to prawdziwy szok =)

Na moją prośbę Mama zapisuje przeczytane książki i króciutko je charakteryzuje, aby mieć wgląd w to, co czytała. Z Mamą mogę robić wszytko śmiać się, płakać, piec, gotować, sprzątać, śpiewać, tańczyć, ćwiczyć programy Ewy Chodakowskiej ("już nie mogę!!!!"), modlić się. A teraz mogę dzielić się z Mamą moją największą pasją - czytaniem i rozmową o książkach.

Jestem z Niej dumna =) bo jest przykładem na to, że można pokochać czytanie w każdym wieku, można stać się nałogowym książkoholikiem i można pokochać rozmowy o książkach w każdym momencie naszego życia =)

Zdjęcie autorskie Anna Sukiennik

Komentarze

Popularne posty